En blogg hvor det blogges om Bob the Bulldog og andre hobbies

tirsdag, november 23

Guilty pleasures

Når jeg først er i gang med tilståelser, kan jeg jo legge ut en link til Guilty Pleasures-lista som Dan og jeg har laget i Spotify. Han skulle egentlig legge den ut på sin blogg for en stund siden, men han har visst ikke kommet så langt (livet som nyforelsket kan jo være ganske hektisk), så da stjeler jeg like gjerne idéen og legger den her. 

Konseptet er å velge låter som vi oppriktig synes at er bra, men som det er skikkelig flaut å innrømme. Helt fritt for ironi og tullete O-Zone og David Hasselhoff-hits.
Det har blitt en salig blanding med alt fra 90-talls ballader som rører oss, til nyere musikk som fenger oss - enten vi vil det eller ei. Uff, her er det mye pinlig dårlig musikk, altså! Og mer skal det bli... Så nå håper jeg bare at ingen blir fornærmet! Ha i tankene at det skal ikke så mye til før jeg blir flau. Jeg synes jo faktisk at det meste er harry, men det betyr åpenbart ikke at jeg ikke liker det :)

5 kommentarer:

  1. Det kan forresten hende at Dan blir glad hvis jeg opplyser om at Klovner i Kamp-låta er det ikke han som har valgt, men jeg. Så nå har jeg gjort det.
    På den andre siden kan ikke jeg stå inne for alle han har valgt heller, men det går som sagt begge veier :) Lista er forresten åpen for at flere også kan putte inn hva de måtte ønske.

    SvarSlett
  2. i love it! men jeg synes igrunnen ikke du blir så ofte flau jeg...?

    SvarSlett
  3. Nei, kanskje ikke? Men i hvert fall når jeg hører på denne musikken og liker det :)

    SvarSlett
  4. Jeg liker og masse av musikken der! heier på skunk anansie og enur! og fedde le grand... å we noe speak americano... okei, jeg har lagt til lista på min, haha... Ikke noe å være flau for! vi er flere der ute med utrolig smak... (du fikk minus for maria haukaas storeng da!)

    SvarSlett