En blogg hvor det blogges om Bob the Bulldog og andre hobbies

tirsdag, november 9

Formen kan ikke alltid være på topp

Æsj, jeg er skikkelig uggen om dagen, jeg! Likevel er jeg stolt av å kunne si at jeg ikke har sluntret unna en eneste ting - før nå! Etter å ha gjort unna det nødvendigste tok jeg nå dyna med ut i sofaen hvor jeg planlegger å tilbringe resten av kvelden foran fjersynsapparatet med GOD samvittighet. Får til og med sofaen for meg selv, da Undris ikke er hjemme. Men det er heldigvis Bård og Harald og alle leger og pasienter på Seattle Grace Hospital. For ikke å snakke om charterturistene på Kos. Natta!
Bildet er av Bob i et mindre stolt øyeblikk, da han fikk snørresyken i sommer.

2 kommentarer:

  1. åå, håper du blir fort bra igjen, da! Jeg tror kun jeg lider av unnasluntring om dagen, jeg da... kommer IKKE i gang med den fordypningsoppgaven.. men i kveld! da skal jeg gjøre en innsats for å få unna grovarbeidet... nemlig. hehe. pernilla.

    SvarSlett
  2. Uff, kjenner til frustrasjonen. Men du kommer nok i gang tidsnok. Idéfasen er en viktig del av prosessen, må du huske :) Men lykke til!
    I dag lider jeg også av unnasluntring, er helt utslitt etter desinfisering, vasking og frysing av alle tekstiler etter at jeg fant ut at dyra her driver og sprer pelsmidd til hverandre. Nice!!! Smitter ikke til mennesker, men jeg har fått helt noia!

    SvarSlett