En blogg hvor det blogges om Bob the Bulldog og andre hobbies

mandag, november 15

Dilla!

Som jeg etterlyste, var jeg så heldig at jeg fikk noen photoshop-tips om hvordan man trekker fram en farge i et bilde som ellers er sort/hvitt. Og nå har jeg fått helt dilla!!!

Dette bildet er det skikkelig dårlig oppløsning på, da. Men det slår an tonen, som det heter, for resten av kvelden her hjemme. Har lagt fra meg norskbøkene og skal kose meg med et rødvinsglass og leire-forming like there's no tomorrow. Bortsett fra at det er det - i aller høyeste grad! Skal nemlig starte dagen med en treningsøkt med Stine, som jeg mistenker sterkt for å prøve å ta livet av meg. Forrige gang var det like før. Men vi får satse på at jeg står over i morgen også. Noe av baktanken med å kjøpe hund var jo den "gratise" treningen man får med turgåingen, men som vi samtidig mistenkte så har vi funnet ut at det er begrensninger for hvor langt og fort en bulldog orker å gå. Nå som det er så kaldt i lufta er han heldigvis fin i pusten, men luftveisproblemene er for tiden erstattet av en halt fot. Og dette støttemedlemsskapet kan jeg vel ikke fortsette med, for ikke å snakke om at jeg trenger det. Så Spenst - here I come!
Hva skjer ellers rundt om en mandagskveld? Flere enn meg som tror at Ingrid ble overrasket da hun ikke fikk være med videre i Jakten på Kjærligheten? Det ansiktsuttrykket sa alt... TV-slave - jeg?

3 kommentarer:

  1. Hei du! Flink som trener.. ;) Jeg vil også gjerne ha tips om den Photoshop-saken...nå som jeg endelig har fått med pc igjen!! Da skal det bli mer blogg-oppdatering fra min kant av landet også!!! :)
    S.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med pc! Det gleder vi oss til :)

    Har funnet to forskjellige metoder:
    http://www.youtube.com/watch?v=3jfGEt8lLqU&feature=related og
    http://www.youtube.com/watch?v=eFl5iut3lFM
    Liker den siste best. Lykke til!

    SvarSlett
  3. fikk lyst på red wine jeg og! var koselig bilde! så og på jakten på kjærligheten, og var en smule flau for det. men men... var jo ingen her som så d!

    SvarSlett