En blogg hvor det blogges om Bob the Bulldog og andre hobbies

mandag, november 1

Dilemma (eller egentlig ikke noe å lure på i det hele tatt)

                                      VS

Etter åtte timer med forelesning og gruppearbeid på skolen, etterfulgt av timevis med venting hos dyrlegen, før både kles- og gulvvask her hjemme, vet jeg i hvert fall hva som frister mest... Nei, nå er det Larry David-tid! Norskoppgaven venter til i morgen, den.





Sjekk forressten ut verdens største (og kuleste) kleshenger!
Har for anledningen hengt en vanlig kleshenger på den for å demonstrere størrelsen. Dere tror kanskje at synet bedrar ettersom denne vanlige henger litt på skrå. Men jeg førsøker ikke å lure noen, den ville bare ikke henge rett fram. Så tro meg - den store er virkelig enorm!
Fant den på loppemarked for et par uker siden, og det fantes ikke tvil i mitt hjerte; den skulle jeg ha. Kan jo henge slips og smykker og sånt på den, eller rett og slett bare ha den til pynt. Kul, ikke sant? 
Men hvor kommer den fra? Hva har den vært brukt til før? Et mysterium... 
Jeg har forøvrig handlet masse på loppemarkeder i høst, og merker at det er noe jeg skal "blogge" mer om.

4 kommentarer:

  1. Kan bekrefte at den er enorm(!) og veldig kul for jeg har sett den!
    må ta oss en tur på loppemarked sammen;)

    SvarSlett
  2. Kver kveld e Larry David-tid i Eliassen-hjemmet. Nesten. Får stadig vekk bekrefta din upåklagelige smak!

    SvarSlett
  3. Right back at ya!
    En kveld snart må vi nesten komme sammen over musikken og humoren som vi deler!

    SvarSlett