En blogg hvor det blogges om Bob the Bulldog og andre hobbies

søndag, april 3

Problemer å løse

Forleden dag ryddet jeg i gamle saker og papirer og kom over en liste med såkalte "Poblemer å løse". Problemer er helt klart noe annet i dag enn hva det var i 1996!
Ikke vet jeg hva det var jeg hadde tenkt å skrive til Tom Cruise, men siden jeg tydeligvis har gått tilbake og krysset av etterhvert som jeg har løst problemene, ser det ut til at jeg aldri fikk gjort det. Ei heller vant jeg noen Topp-konkurranse, men heldigvis fikk jeg gjennomført både det å gå på en fest og det å danse på den, hvilket jeg slettes ikke synes er så værst for en chubby tolvåring med briller og regulering!

6 kommentarer:

  1. Men du fikk skrevet til Håkon da! :) Tenker han satt mer pris på det en Tom Cruise noensinne ville gjort! <3

    SvarSlett
  2. Hahaha, dette var jo tidenes beste innlegg. Problemene var liksom litt annerledes på den tiden :P Forferdelig det problemet ang dansinga da.. Vrien den der!

    SvarSlett
  3. Mary: Tror ikke Håkon kan ha satt spesielt stor pris på det, han følte seg vel heller stalket. :)
    Susan: Hehe, det problemet med dansing har vel aldri du hatt!

    SvarSlett
  4. Tro det eller ei, jeg har ikke alltid vært den superselvsikre danseløven som jeg er idag (Leses med en viss ironisk undertone). Jeg sleit veldig med dansing på skoledisko i syvende altså...

    SvarSlett
  5. Kjenner meg igjen i det danseproblemet! Jeg hadde ikke engang skoledisco å øve meg på.. hehe. Litt godt at vi ikke stoppa på 90-tallet. :) (Ja, briller og regulering...kjenner meg igjen i det også..)

    SvarSlett
  6. Godt det ikke bare var meg!!
    Så skolediscotilbudet var ikke like bra i Svarstad som i Stokke og på Adal, altså? Vi hadde et skikkelig kult sted som het Magasinet, hvor de hadde discokule, røykmaskin og det hele. Jeg var der et par - tre ganger, men kan ikke huske at jeg torde å danse.
    Enda godt dere har Snax'n da, Siri! :)

    SvarSlett